24 Şubat 2016 Çarşamba

ORDAN BURDAN KISACIK

-Şubat bitmek mi bilmedi yoksa bir tek bana mı öyle geldi.Kime sorsam yooo çok çabuk geçti diyor.Daha ayın 24'ü,5 gün daha var(29 gün bir de ,sevimsiz).Ay,bitsin diye gün sayıyorum,niye olduğunu da bilmiyorum."Bitince ne olacak?" diyorum.Cevap yok...Tamam güzeldi,sıcaktı,bahardı ama ben sıkıldım.Kayra da 6. ayda takılı kaldı sanki 7 olamadı gitti.

-Dün apartmanda çalışan zat-ı muhterimi boğmak üzereydim.Kayra arabada uyudu,nasıl olduysa indirirken ve asansörde yukarıya çıkartırken uyanmadı.Ben de çektim arabasını evin içinde kapının önüne,orda alsın uykusunu dedim.3 aydır boyamadığı doğal gaz borusunu o gün o saatte bizim katta boyayacağı tuttu.Bin tane gürültü,boya kokusu,yetti mi?Hayır.Hava nasıl rüzgarlıydı dün,içeriye kesif bir sigara kokusu doldu.Tam bizim kapının önünde sigara içiyor.O an kafamda boğuyorum zaten ama yetmiyor kapıyı açıp avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum,beni tek tutan Kayra'nın uykusu...Nasıl bir saplantı olduysa çocuğun uykusu ben de.Bir de sigaranın külünü dökmüş eşiğe,öyle de gitti valla,silmedi bile.Bu ne şimdi?Anlamadım ki...Toplum içinde yaşamak mı?Adama göre orası benim kapımın önü değil,dışarda bir yer,kendi evi olmadığı sürece sorun yok...Ama bugün yarın konuşucam bu konuyu yöneticiyle...

-Momiji bebek koleksiyonuna başlamaya karar verdim.Niye bilmiyorum.Uzun süredir görüyordum instagramda falan beğeniyordum.Bir arkadaşıma kahve içmeye gittim geçen gün toplu olarak çok güzel duruyorlardı.Bayıldım.Eve gelince sipariş verdim,cuma günü geldi.Ama daha tek olduğu için o gün aldığım keyfi ya da duyguyu yakalayamadım.Her ay bir tane alırım.
Canım istemezse almam.Zaten hiçbir şey ben de kolay kolay tutku haline dönmedi.Bakalım.

-Bir de pilatese 7 ay aradan sonra yeniden döndüm.Benim hayatta yaptığım ilk ve tek spor(yazın sudan çıkmamacasına yüzmeyi severim ama işte 2-3 ay),35 yaşından sonra hayatıma soktum.Kesin ilk paketten sonra bırakırım dedim.2.yıl bitti.Doğuma yakın bıraktım.Şimdi yine başladım.Haftada bir gün akşam,bir de cumartesi sabah çoook erken çocukları babaya bırakıp,kaçıyorum.Güzel bir spor bence,çok faydasını gördüm.Bir de son 3-4 aydır şuursuzca yemeseydim,çok iyi olacaktı.

-Yemek yapmam lazımken oturdum bunları yazıyorum.Şimdi gidip akşam için enfes bir kıymalı BAMYA pişireceğim,akşam evde şenlik var yani.Kayra ek gıdaya geçince her pimpir anne gibi başlangıçta organik alalım dedim.İpek Hanım'ın çiftliğinden konserve bamya geldi ne yapayım pişirmiyim de çöpe mi gitsin.Hem bu sayede markete gitme derdim de bitti.Sebze yok,şimdi ne pişereceğim derdim de(tek derdim var ne zaman pişireceğim...Mesala şimdiye ne dersin Ayşegül Hanım)...Zaten buradaki marketlerde doğru düzgün sebze yok neredeyse her gün bir pazar var ama Kayra'yla zor o işler...Neyse kaçtım ben akşam için ziyafet hazırlamaya gidiyorum...

NOT:Yukarıdaki benim ilk momijim.Hemen fotoğraflamak lazımdı...

2 yorum:

  1. Kedisiyle mi o?
    Vayyss. Çok şirin.

    YanıtlaSil
  2. Evet kedisi de var bunun...İlk gün birşey hissetmedim ama sıradaki ne olsun diye düşünmeye başladım.Birkaç tane olunca daha hoş olur belki...

    YanıtlaSil