22 Mart 2016 Salı

BİR FİNCAN ÇAYLA GEÇEN GÜNLER

Bir haftadan fazla olmuş yazmayalı.Arda'nın test sonuçları süper ötesi normal çıktı.Yani bir bakıma benimki bir rahat batması oldu.Sapasağlam çocuğu doktora götürüp kendi kendimi 15 gün çaresiz dertler içindeymiş gibi hissettim.Oysa bunu kendi kendime yapmama da gerek yoktu bu diyarlarda yaşarken.Tüm değerleri normalmiş,ama kilo vermeli dedi doktor(bana göre 5,doktora göre 11,etrafımızdaki insanlara göreyse hangi kiloyu verecek ki...)Nasıl rahatladım o gün.Doktorun odasına girerken gergindim,çıkarken bir yanağından makas almadığım kaldı.O da daha bir yapıcıydı ama son görüşmemizde,konuştuk uzun uzun,düzenli aralıklarla kontrole devam deyip ayrıldık tatlı tatlı.Bitti,gitti...

Bu hafta ve hatta belki önümüzdeki hafta benim için güzel geçebilir.Çünkü eğer Kıvanç benim saf ve temiz duygularımla oynamıyorsa çoook uzun bir aradan sonra yaklaşık 2 haftalık bir süre işe gitmeyecek.Tabi bu çalışmayacak anlamına gelmiyormuş,bunu ben dün sabah idrak ettim.Zira ne mail yazması bitti ne de telefonu sustu ama olsun,evdeydi ya bana yetti.Uzun bir aradan sonra gündüz uyudum mesela.Çünkü normalde Kayra ha uyandı ha uyanacak derken stresten mümkün değil uyuyamıyordum.Bugün resmen koltukta uyuyakalmışım,nasıl rahat nasıl huzurlu bir gündüz uykusuydu anlatamam.

Bu iki haftayı sağlıklı yaşam ve beslenme için ayıralım dedik.Sağlıklı yaşam kısmı tamam.2 sabahtır 1'er saat yürüdük.Sonra hafif kahvaltı,biraz çay keyfi ve benim kendimi tutamayıp bulduğum herşeyi yememle sonuçlanan bir süreç gelişti 2 günde.Yani beslenme kısmında işi batırmış durumdayım.Sırf bugün yediğim gereksiz şeyleri yazsam herhangi bir diyetisyeni sinirden ağlatabilirim.Dün duyduğum pişmanlığın bugüne bir faydası olur diye düşünmüştüm ama görüyorum ki yemek yeme konusunda bugünlerde nato kafa nato mermer bir haldeyim.Altta yatan nedenleri biliyorum,ihtiyacımdan çok daha fazlasını yediğimin farkındayım ve ilk defa motive olup kendimi engelleyemiyorum.Bence en önemli neden gece uykusu.Çünkü geçen yıllara göre hayatımda en çok bu değişti.Yetersiz gece uykusu hem karbonhidrat ihtiyacımı arttırıyor hem de kilo vermemi engelliyor.Ve tabi daha bir sürü şey yemek yememi tetikliyor.Çok da önemli bir konu değil,geçelim...

Bir de halledilecekler listemiz var.Çok ümitli değilim ama onları yapabileceğimiz konusunda.Çünkü kendimi şu ara acayip yaymaya müsait hissediyorum.Kıvanç da bunu görmüş olacak ki listeyi yapmış, kendi yaptıklarına da dünden beri tik koyuyor.Ben de elimde çay fincanım benim yapacaklarımı da listeye o yazsın diye yalvarıyorum.Hayatında bir günlük,bir haftalık,bir aylık ve 5 yıllık planlar dahilinde yaşayan bir insandır benim kocam.Kendisini tanıdım tanıyalı defterleri vardır ve yapacakları orada yazılıdır.Ben de genel olarak yapacaklarımı yazmaya bile üşenirim.

Yani bu hafta biraz farklı bir hafta.Yapılacak çok iş var ama yapacak kişiye şu anda ulaşılamıyor,lütfen daha sonra tekrar deneyiniz durumundayım elimde çayımla...

En kısa zamanda daha ciddi konulara da değineceğim inşallah...:))



11 yorum:

  1. Gözünüz aydın sağlık hele de evlatlarımızın sağlığı çok önemli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:))Ben de muaynehanenin kapısından çıkarken bir kez daha farkettim ki sağlıktan daha önemlisi yokmuş...

      Sil
  2. Gözünüz aydın, bol bol dinlenebilirsiniz umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Dinleniyorum sanırım,keyifli geçiyor bu hafta.Sevgiler:)

      Sil
  3. Günler bir fincan çaydan fazlasıyla geçiyor gibi o halde :D
    Ben de mesela Doğu'nun öğle uykusunda,gece uykusunda, kendi kendine oyuna daldığı bir anda- çaya bandığım finger bisküilerle parti veriyorum.
    Bu ara iyice dadandım. Ben kalp finger.

    Sevindim güzel sonuçlara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla günler süper geçiyor bu ara sorma.Sanki Kıvanç değil de ben izne çıkmış gibi davranıyorum.Ne yapacağımı şaşırıyorum her anın tadını çıkarıyım derken.

      Çay+fingerla ben de çok parti yaptım ama ben şu ara fena hanutaya taktım.Evde Arda'dan saklaya saklaya sürekli yiyorum.Evde yoksa hiç üşenmeden Kayra'yı arabasına koyup karşıdaki benzinciden gidip alıyorum.Fena durumdayım yani:))

      Teşekkür ederim sonuçlar için:)

      Sil
    2. Hanuta da neymiş? Hemen keşfetmeli.

      Sil
    3. Bence boşver,keşfetme.Nutellanın üretici firmasından kendisi.Nutallanın gofret halini düşün ya da düşünme boşver:))Burda sadece Makro'da gördüm ben bir de benzincilerde.

      Sil
  4. Sonuçlara çok sevindim sağlıklı olduğu kesin. Ama olsun daha iç feralığı. Dinlenmek te çok iyi gelmiştir eminim. Plan yapmadan duramam ben de. Sürekli yazarım tık atarım ve sadece işte değil bu durum ev işlerini bile yazıyorum;) pinarsoo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarsoooo,sen şimdi o planları süper güzel defterlere yazıp yanlarına da sanat eseri şeklinde resimler yapıyorsundur.Tahmin edebiliyorum senin not defterlerini de.Öyle bir not defterinde yazan her işi ben de yapar yanına tik atarım:))))

      Sil
  5. Sonuçlara çok sevindim sağlıklı olduğu kesin. Ama olsun daha iç feralığı. Dinlenmek te çok iyi gelmiştir eminim. Plan yapmadan duramam ben de. Sürekli yazarım tık atarım ve sadece işte değil bu durum ev işlerini bile yazıyorum;) pinarsoo

    YanıtlaSil